Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2011

Οι εκφραστές της άποψης των πανεπιστημιακών και οι κουρασμένοι

Κυρία Αστρινάκη,

(Απάντηση στο εδώ)
Δεν μπορώ να αποφύγω να απαντήσω στο μήνυμα σας αν και θα κουράσω τους συναδέλφους καθώς όλα αυτά τα έχω αναφέρει στο παρελθόν στο φόρουμ αλλά δεν σας είδα να σχολιάσετε. Και υποθέτω συμφωνείτε πως αυτό που «αμαυρώνει το ελληνικό πανεπιστήμιο» δεν είναι η αναφορά ή η δημοσιοποίηση των πράξεων  αλλά αυτές οι ίδιες οι πράξεις τις οποίες για χρόνια τώρα η Ελληνική κοινωνία ανέχεται.  Πράξεις και νοοτροπίες που έχουν οδηγήσει την χώρα στην σημερινή κατάσταση.

"Ξέρετε πολύ καλά ότι οι φοιτητές όλων των ελληνικών πανεπιστημίων διαπρέπουν στα πανεπιστήμια του εξωτερικού και ότι δεν θα συνέβαινε αυτό αν εμείς εδώ δεν τους προσφέραμε στέρεες γνώσεις (και υπό εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες, σε ορισμένα ιδίως ΑΕΙ)."

Θα μου επιτρέψετε να δώσω μεγαλύτερη βαρύτητα στο τι λένε οι φοιτητές μας για μας και όχι στο τι εσείς νομίζετε ή σας βολεύει να λέτε. Τα παρακάτω αποτελούν

χαρακτηριστικά παραδείγματα  φοιτητών που πραγματικά διαπρέπουν
Διαβάστε εδώ
το Χρειάζεται ένας δημιουργικός σεισμός για να αλλάξει ...  που σχολιάζει το άρθρο της Καθημερινής με τίτλο: Κωνσταντίνος Δασκαλάκης από την «άλλη Ελλάδα»
Δείτε εδώ και εδώ
"is it like this the univ you graduated from?". Ντράπηκα….

Περισσότερα θα δείτε στην
ιστοσελίδα μου, (όταν θα μου επιτρέψουν οι καταληψίες που «υπερασπίζονται την Δημοκρατία» να έχω πρόσβαση στο γραφείο μου για να την ενεργοποιήσω ξανά).

Αν θέλετε όμως να κάνετε συζήτηση στην βάση επιχειρημάτων και όχι υποθετικών σεναρίων και αερολογιών, θέλω την γνώμη σας για όσα έχω καταγράψει με στοιχεία στα παρακάτω (για να αναφέρω μόνο μερικά).
Και μην μου πείτε  "Τι θα πει μη εφαρμογή νόμων, άσκηση βίας, σπάταλη Δημόσιας περιουσίας κλπ, αν το αντιπαραβάλουμε με Βατοπέδι, υποβρύχια, Siemens και τα συναφή; " Δεν μπορώ να πιστέψω πως αυτή είναι η συλλογιστική που διδάσκουν Πανεπιστημιακοί δάσκαλοι στους φοιτητές και ειδικά αυτοί που έχουν για τον εαυτό τους το αποκλειστικό προνόμιο να εκφράζουν τις "απόψεις των ελλήνων πανεπιστημιακών."

Το παρόν και το μέλλον του Ελληνικού Δημόσιου Πανεπιστημίου ... και οι ευθύνες των Πανεπιστημιακών

Κλεάνθης Θραμπουλίδης

ΥΓ
Εχω δει κουρασμένους από αγώνες κατά της διαφθοράς, κουρασμένους από αγώνες για την ελευθερία και την Δημοκρατία, κουρασμένους από την συνεχόμενη βία στα Πανεπιστήμια, κουρασμένους από τις καταλήψεις, αυτές που "υπερασπίζονται το Σύνταγμα", και πολλά άλλα, αλλά κουρασμένους από την δημοσιοποίηση πράξεων και νοοτροπιών που οδήγησαν την χώρα στην σημερινή κατάσταση και υποθήκευσαν το μέλλον της επόμενης γενιάς και όχι μόνο και για τις οποίες έχουμε ευθύνη ως Πανεπιστημιακοί καθώς δεν αντιδρούσαμε και δεν αντιδρούμε, πρώτη φορά βλέπω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου