Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

Το «Harvard και M.I.T. των καταλήψεων»

Απαντήσεις σε ορισμένα μηνύματα που πήρα από φοιτητές μας
  1. Το  «Harvard και M.I.T. των καταλήψεων»
  2. "μπάτσοι! … γουρούνια! … δολοφόνοι της μόρφωσης!"
  3.  Η καθηγητική αυθαιρεσία
1.    Απάντηση στο μήνυμα (εδώ) φοιτητή του «Harvard και M.I.T. των καταλήψεων»
Ισως είναι σκόπιμο να μας πεις τι άλλο έχεις κάνει στην ζωή σου εκτός από καταλήψεις. Καταλήψεις με τις οποίες επιβάλεις με βία(?) την άποψη σου στους συμφοιτητές και καθηγητές σου. Αυτό ισως και μας παρακινήσει να αφιερώσουμε το χρόνο που χρειάζεται για να διαβάσουμε τα κείμενα σου.
Και αυτό γιατί υποθέτω  ότι ακόμη κάνεις τις σπουδές σου στο «Harvard και το M.I.T. των καταλήψεων» και πιθανότατα εξειδικεύεσαι στη βελτιστοποίηση των μεθόδων
δια της βίας επιβολής απόψεων σε μια Πανεπιστημιακή κοινότητα που από την φύση της δεν αντιδρά στη βία. Αυτή, τη συγκεκριμένη. Μόνο που τα όποια αποτελέσματα σου δεν μπορούν να βρουν εφαρμογή σε καμία οργανωμένη κοινωνία.
Για μένα το όνομα του συγγραφέα του μηνύματος σου δεν έχει σημασία αλλά θα ήθελα να μάθω την πηγή στην οποία βασίζεται η ιδεολογία του (αν υπάρχει).
Και κάτι ακόμη. Αφιέρωσε λίγο χρόνο για να σκεφτείς σε ποιους μπορεί να αναφέρεται το ελαφρά τροποποιημένο, και πολύ γνωστό και σε σένα υποθέτω, σύνθημα «μπάτσοι! γουρούνια! δολοφόνοι της μόρφωσης!».
Όσο για την προτροπή σου «ΝΑ ξεσηκωθούμε λοιπόν!», χαίρομαι που συμφωνείς αλλά δες μήπως σου διέφυγε η προϋπόθεση
«Πρωτο­τυ­πῆ­στε ἀπαι­τῶντας πρῶτα ἀπὸ τοὺς ἑαυτούς σας συνέπεια, προσπάθεια, ψηλοὺς στό­χους, ποιότητα, ἦθος.»
αλλα κυρίως ο στόχος του ξεσηκωμού.


2.    "μπάτσοι! … γουρούνια! … δολοφόνοι της μόρφωσης!"

Τα σχόλια μου παρακάτω στο μήνυμα σου

On 25/9/2011 4:17 μμ, ***** ****** wrote:

κ. Θραμπουλίδη
Με όλο τον σεβασμό και επειδή ξέρω ότι είστε λογικός άνθρωπος παίρνω το θάρρος να σας κάνω μία ερώτηση. Απ' τη στιγμή που το παράλογο καθεστός του άσυλου στα πανεπιστήμια έχει νομικά και επίσημα καταργηθεί και η αστυνομία πλέον μπορεί να επέμβει σε κολάσιμες πράξεις που δεν αφορούν την ελευθερία του πνεύματος, γιατί εσείς και όλοι οι υπόλοιποι καθηγητές αλλά και εμείς οι φοιτητές δεν το εκμεταλευόμαστε;

Απλά γιατί μας αρέσει η καλοπέραση. Είναι δύσκολο να αντιδράσεις σε κάτι που σου διασφαλίζει διακοπές και ταυτόχρονα και τον μισθό σου. Τώρα το πόσο υγειές είναι αυτό για μια κοινωνία και μάλιστα με τις δεδομένες συνθήκες, είναι άλλη ιστορία. Αλλά φαίνεται πως έχουμε βαλθεί να αποδείξουμε πως για τη σημερινή κατάσταση φταίμε όλοι, τουλάχιστο οι Πανεπιστημιακοί δάσκαλοι.

Δεν θα ήταν λογικό να πάμε όλοι μαζί στην ώρα μας στην αίθουσα να κάνουμε μάθημα και αν κάποιος μας παρεμποδίσει τότε να καλέσουμε την αστυνομία; Η κατάληψη και αποτροπή από τους φοιτητές να ασκήσουν το δικαίωμά τους στην εκπαίδευση με βίαιο τρόπο δεν είναι εγκληματική (και φασιστική να προσθέσω μιας και ο όρος χρησιμοποιείται συνέχεια από τους λάθος ομιλητές) ενέργεια;

Αυτά ισχύουν για σοβαρές κοινωνίες και η δική μας απλά δεν είναι. Επιπλέον, είμαι σίγουρος πως αν πηγαίναμε όλοι, καθηγητές και φοιτητές και δείχναμε πως είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε μάθημα δεν θα τολμούσε κανείς να μας παρεμποδίσει. Και εδώ είναι η διαφορά της συνουσίας* από τον βιασμό. Και η αστυνομία δεν μπορεί να επέμβει όταν δεν μπορεί να αποδειχθεί ότι υπήρχε ισχυρή αντίδραση από το ένα μέρος. Και φυσικά δεν είναι αντίδραση το να εκφράζεις απλά την πίστη και την ελπίδα να τελειώσει σύντομα.

* Συνουσία, (…) κυρίως μεταξύ ανθρώπων, γίνεται μόνο για την ευχαρίστηση. Βιασμός: Η πραγματοποίηση συνουσίας με ένα άτομο χωρίς τη θέλησή του, χαρακτηρίζεται ως "βιασμός " (εδώ)

Αγανακτώ που επιτρέπουμε σε αυτές τις οργανωμένες μειοψηφίες να μας κάνουν ό,τι θέλουν. Δεν ήρθε η ώρα να μας προστατεύσουν επιτέλους οι αρχές;

Πρώτα θα πρέπει εμείς, και κύρια οι καθηγητές και μετά εσείς και η κοινωνία, με την αντίδραση μας να προστατεύσουμε τα δικαιώματα μας. Αν εμείς δεν θεωρούμε καταπάτηση των δικαιωμάτων μας, και των δικαιωμάτων της κοινωνίας, τις πράξεις αυτές και δεν εκφράσουμε έντονα την αντίδραση μας, οι αρχές δεν νομίζω πως μπορούν να κάνουν κάτι.

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας και συγχαρητήρια που θέλετε να κάνετε μάθημα παρότι κάποιοι προσπαθούν με κάθε τρόπο να σας σταματήσουν.

Να είσαι καλά. Το μάθημα θα γίνει έστω και αν το εμποδίσουν κάποιοι «μπάτσοι».

****** *****

3.    Η αυθαιρεσία των καθηγητών

On 27/9/2011 7:15 πμ, **** ******* wrote:
Γεια σας κύριε Θραμπουλίδη,
 Η λίστα μαθημάτων που εμφανίζεται στην ιστοσελίδα είναι από το πρόγραμμα σπουδών 2010-2011, και δεν έχει ανανεωθεί.
Και μια παρένθεση: Ούτε έχουμε και στα χέρια μας το νέο πρόγραμμα σπουδών. Να δούμε φέτος που θα κάνουμε τις εγγραφές μας!
Καλή σας μέρα

Αρκεί να σημειώσω πως η ημερομηνία έναρξης των μαθημάτων είναι η 26η  Σεπτεμβρίου και εσείς δεν έχετε το πρόγραμμα σπουδών στην διάθεση σας.
Πρόκειται για μία ακόμη από τις πολλές αυθαιρεσίες των καθηγητών. Και δυστυχώς δεν δώσατε και ακόμη δεν δίνετε αγώνα ενάντια στις αυθαιρεσίες αυτές.  Δέχεστε αδιαμαρτύρητα κάθε είδους αυθαιρεσία από την μεριά των καθηγητών, αλλά σας ενοχλεί ή σας πείθουν να αντιδράτε στην παραμικρή επέμβαση της Πολιτείας για να βελτιώσει την κατάσταση (π.χ. αξιολόγηση καθηγητών).

Κλεάνθης Θραμπουλίδης
Καθηγητής
Τμήμα ΗΜ&ΤΥ, Πανεπιστήμιο Πατρών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου